ΗΠΑ: Καταστράφηκαν 16 ιρανικά πλοία ναρκοθέτησης στα Στενά του Ορμούζ
Η Τεχεράνη είχε προειδοποιήσει ότι δεν θα επιτρέψει ούτε «ένα λίτρο» πετρελαίου να περάσει προς τους αντιπάλους της. Η Ουάσινγκτον λέει ότι έδρασε προληπτικά για να αποτρέψει αποσταθεροποίηση των αγορών ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/03/11/tramp-apeiles-texeranhs-stena-ormoyz-hpa-16-iranika-narkalieytika
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες