کنیا: فروریختن ساختمان در نایروبی دستکم دو کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
کنیا با پیامدهای فروریختن ساختمانی در نایروبی روبهروست که هنگام عملیات تخریب ناموفق، دستکم چهار نفر را کشت.
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/03/17/kenya-nairobi-building-collapse-kills-at-least-two-and-injures-several-others
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست