Επανέρχεται η ροή ρωσικού πετρελαίου προς τη Σλοβακία μέσω του αγωγού Druzhba
Η Μπρατισλάβα επιβεβαίωσε ότι η χώρα άρχισε να λαμβάνει αργό πετρέλαιο μέσω του αγωγού Druzhba νωρίς την Πέμπτη, μετά από τρίμηνη διακοπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/04/23/druzhba-epanerxetai-h-roi-pros-slovakia
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες