Adana'da tekerlekli sandalyeye mahkum 37 yaşındaki vatandaş, hastane randevusuna gitmek için beklediği belediye otobüslerine alınmayınca, aracın önünü keserek yolu kapattı. Engelli olay yerine gelen polis ekiplerinin eşliğinde otobüse binebildi.
Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone
Edinilen bilgiye göre, olay, merkez Seyhan ilçesine bağlı Gülbahçesi Mahallesi Obalar Caddesi'nde meydana geldi. 8 yıl önce Karataş'ta denize atladıktan sonra boynunun kırılması sonucu felç kalan Agid Aydemir, eşi Cemile Aydemir ile birlikte Adana Şehir Hastanesi'nde saat 11.00'deki ultrason randevusuna gitmek üzere evden çıktı. Sabah saatlerinden itibaren durakta bekleyen Aydemir çifti, belediye otobüsüne binmek istedi.
#haber #sondakika #gündem
-----------------------------------------------------------------------
Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel
İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr
Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin!
📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr
Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim