Ardahan’da havaların ısınmasıyla birlikte besiciler, kış boyunca ahırlarda besledikleri hayvanlarını meraya çıkardı. Üreticiler, meraya çıkışın hem maliyetleri düşürdüğünü hem de verimi artırdığını belirtti.