GALATASARAY Teknik Direktörü Okan Buruk, “Stresli bir maç oynadık. Çok gol pozisyonuna girdik; kalemize gelen 2 topla gol yedik. Devamında ayağa kalkıp goller atmaya başladık. Oyuncularımızı tebrik etmek istiyorum. Daha erken bitirip şampiyonluğu alabilirdik ama heyecanlandırıp maçın sonunda 2 golle bitirdik” dedi.