Galatasaray, şampiyonluk sonrası Fenerbahçe'ye göndermede bulundu. Fenerbahçe'nin hesabını alıntılayan Galatasaray, "Bir daha SAKIN HA" sözleriyle bir paylaşım yaptı. ...daha fazlası için http://www.sporx.com/tv/