نرگس محمدی با تودیع وثیقه به بیمارستانی در تهران منتقل شد
بنیاد نرگس محمدی روز یکشنبه اعلام کرد که این برنده جایزه نوبل صلح و فعال حقوق بشر، بیش از یک هفته پس از بیهوشی در زندان به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/05/11/narges-mohammadi-transferred-to-hospital-on-bail
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست