Süper Lig'e veda eden Kayserispor için kent protokolü ile bir araya gelen Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, toplantı sonunda yaptığı açıklamasında, "Mevcut durumu kabulleneceğiz, tekrar Süper Lig'e nasıl çıkarızın sorumluluk anlayışı içerisinde yol alacağız" dedi.
Ajansspor - Turkiye'nin Spor Haber Portali
https://www.ajansspor.com
#Ajansspor #SporHaberleri #SPOR #IHA #Spor #Turkiye