MİRAT HABER SERVİSİ
İsrail denilen terör örgütü, Sumud filosundaki aktivistlere;
-elektro şok kullanarak,
-plastik mermi atarak,
-kadınların başörtülerini çıkararak
güya teslim almış...
Ve dünya bunu sadece izlemiş ve kınamakla yetinmiş öyle mi?
Pardon ya "üst perdeden kınamakla yetinmiş" öyle mi?
Oysa mesele artık diplomatik açıklamaların çok ötesine geçmiştir. Çünkü Gazze’de çocuklar ölürken, yardım götüren insanlar işkence görürken hâlâ sadece açıklama yapanlar, aslında zulmün uzamasına sessiz ortak olmaktadır.
Bugün o gemilerde dövülen insanlar sadece aktivist değildi.
Onlar; insanlığın hâlâ ölmediğini gösteren vicdan nöbetçileriydi.
Kimisi kaburgaları kırılmış halde döndü…
Kimisi nefes almakta zorlanıyor…
Kimisi günlerce işkence gördü…
Ama hiçbirinin gözünde korku yoktu.
Çünkü onlar çok iyi biliyordu:
Bazı yollar vardır ki sonunda ölüm bile olsa yürünmesi gerekir.
Bu insanlar, modern çağın vicdan tanıklarıdır.
Bu insanlar, Gazze’ye ulaşamadılar ama dünyanın vicdanına ulaştılar.
Ve gün gelecek, bugün sessiz kalanlar da, zulme alkış tutanlar da tarihin önünde hesap verecek.