رئیس جمهوری ایران مصوبه بازگشایی اینترنت بین الملل را به وزارت ارتباطات ابلاغ کرد
رسانههای ایران خبر دادند که مصوبه بازگشت اینترنت به وضعیت قبل از دیماه ۱۴۰۴ از سوی مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری ایران به وزارت ارتباطات ابلاغ شد.
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/05/25/pezizkian-notified-the-ministry-of-communications-of-the-decision-to-reopen-the-internatio
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست