Στην εμπόλεμη Γάζα, οι Παλαιστίνιοι γιορτάζουν το Κουρμπάν Μπαϊράμ στα ερείπια
Παλαιστίνιοι στη Λωρίδα της Γάζας γιορτάζουν το Εϊντ αλ-Άντχα στις 27 Μαΐου υπό τη σκιά του πολέμου, προσευχόμενοι σε βαριά πληγείσες περιοχές σε Χαν Γιούνις και Πόλη της Γάζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/05/27/in-war-torn-gaza-palestinians-mark-eid-al-adha-among-the-rubble
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες