Ουγγαρία: Άρση του βέτο για την ένταξη της Ουκρανίας στην ΕΕ
Η Βουδαπέστη δίνει το «πράσινο φως» για την έναρξη του επόμενου σταδίου των ενταξιακών διαπραγματεύσεων, τερματίζοντας μια διετή πολιτική αντιπαράθεση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/06/03/oyggaria-arsh-toy-beto-gia-thn-enta3h-ths-oykranias-sthn-ee
Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες