Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak, kulübün mali durumu hakkında, "Sporcu alacaklarıyla ilgili geçen sezondan hala devam eden kontratlardan yaklaşık 3 milyon Euro'luk borcumuz var" dedi.
Ajansspor - Turkiye'nin Spor Haber Portali
https://www.ajansspor.com
#Ajansspor #SporHaberleri #SPOR #IHA #Spor #Turkiye