ایران به سمت ناوشکنهای آمریکایی در دریای عمان «موشک و پهپاد اخطار» شلیک کرد
رسانههای دولتی ایران روز جمعه گزارش دادند که نیروی دریایی ارتش اقدام به شلیک موشکها و پهپادهای هشداری به سمت ناوهای جنگی آمریکا در دریای عمان کرده است.
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/06/05/iran-army-says-fired-warning-missiles-at-us-destroyers-in-gulf-of-oman
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست