در پی حملات اسرائیل به جنوب لبنان، ایران تنگه هرمز را بست
قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران ایران در واکنش به حملات اسرائیل به جنوب لبنان بار دیگر تردد کشتیها در تنگه هرمز را ممنوع اعلام کرد. نیروی دریایی سپاه نیز از شناورها خواست که «به تنگه هرمز نزدیک نشوند؛ در غیر این صورت امنیت آنها به مخاطره خواهد افتاد.»
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/06/20/after-israeli-attacks-south-of-lebanon-irgc-sepag-khatam-alanbiya-hq-closed-strait-hormuz
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست