İstanbul Valiliği ile Beyoğlu ve Kadıköy kaymakamlıklarının yasak kararlarına rağmen 12. İstanbul Trans Onur Yürüyüşü bugün saat 15.00’te Fenerbahçe’de gerçekleştirildi. Kalamış’ta “Deniz’den Arya’ya Poyraz olup eseceğiz” pankartı açan LGBTİ+’lar, “Transların yaşlanarak öldüğü bir dünyayı kuracağız” diyerek yürüdü.