Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 21-22 Aralık tarihlerinde resmî ziyarette bulunmak üzere Kuveyte gitti.
Kuveyt Uluslararası Havalimanına varışında, Cumhurbaşkanı Gülü, Kuveyt Emiri Sabah El-Ahmed El-Cabir El-Sabah resmî törenle karşıladı. İki ülkenin millî marşlarının çalınmasının ardından Cumhurbaşkanı Gül ve Kuveyt Emiri El-Sabah havalimanında bir süre baş başa görüştü.
Cumhurbaşkanı Gül, programı çerçevesinde Kuveyt Emiri Şeyh El-Sabah ile heyetler arası görüşmelere başkanlık etti. Görüşmelerin öncesinde Emir El-Sabah tarafından Cumhurbaşkanı Güle Kuveyt Yüksek Devlet Nişanı sunuldu.
Kuveyt Sağlık Bakanı Dr. Hilal Al Sayiri ve Kuveyt Ulusal Meclis Başkanı Cesim El-Harafiyi ayrı ayrı kabul eden Cumhurbaşkanı Gül, daha sonra Kuveyt Emiri Şeyh Sabah ile beraber Ahmedi Stadyumunda Kuveyt Petrol Şirketinin kuruluşunun 75. Yıldönümü kutlama törenine katıldı.