: مااصعب ان تحب بصمت لانك تموت في كل لحظة ويزدادحبك بكل لحظة وتخاف ان يضيع منك في لحظة وتخسر قلبك لحظة بلحظة اويختفي من امامك بكل لحظة وتتمنى ان تراه بكل لحظة وتخاف ان يكرهك ولولحظة او يحبك بلحظة اخرى .. فتصبح حياتك مرهونة بلحظة