De sneeuw zorgde maandag niet alleen voor ellende, maar ook voor veel mooie tafereeltjes. Vooral kinderen zagen de voordelen van de sneeuw en genoten volop.Kijk hier voor meer informatie: http://www.rtvnoord.nl/?p=117246