Με στόχο τη γνωριμία καθηγητών και φοιτητών δημοσιογραφίας και την δημιουργία ενός σταθερού δικτύου συνεργασίας πραγματοποιήθηκαν στην Λευκωσία οι εργασίες της Α΄ Συνάντησης Καθηγητών και Φοιτητών των Τμημάτων και Προγραμμάτων Δημοσιογραφίας, Μέσων και Επικοινωνίας δέκα Ανώτατων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων Ελλάδας και Κύπρου. Από την Ελλάδα πήραν μέρος 35 καθηγητές και φοιτητές. Μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας της συνάντησης είναι το ΑΠΕ-ΜΠΕ.