Horeca-ondernemers gaan ver in de strijd om de gunst van de klant. Het moet allemaal sneller en eigentijdser. Zo bestaat er nu een kroeg in Groningen, waar een robotarm je drankje inschenkt...
Kijk hier voor meer informatie: http://www.rtvnoord.nl/?p=121005