Surprise Me!

Fikret Orman: "Kalbimizden geçen..."

2015-09-11 0 Dailymotion

Ayvalık Beşiktaşlılar Derneği'nin İstanbul'da düzenlediği geceye katılan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Fenerbahçe derbisi ile ilgili olarak, İnşallah kalbimizden geçen gibi olur" dedi.


...daha fazlası için http://www.sporx.com/tv/